Din indkøbskurv er tom.

Der er ingen varer til sammenligning

Søg

Aftale vilkår for handel på www.gosko.dk

Indholdsfortegnelse

Disse betingelser omfatter kun aftaler mellem GO! og forbrugere (som defineret i forbrugeraftalelovens § 3, stk. 1).

 

1. Indgåelse af aftaler

1.1 Ordre procedure
Afgivelse af en ordre forudsætter, at du udfylder ”check ud” formularen.

 

1.1.1

Når du har afgivet en varebestilling via vores hjemmeside, vil vores system automatisk sende dig en e-mail om, at vi har modtaget din ordre.

1.1.2

Du kan altid følge din ordrestatus, ved at følge det link, der er angivet i din ordrebekræftelse du fik pr. mail, eller ved at gå ind på din medlemskonto via dit personlige brugernavn/kodeord.

1.1.3

Du opfordres til at udskrive ordrebekræftelsen umiddelbart efter modtagelsen, idet denne kan være relevant i forbindelse med ombytning, udnyttelse af fortrydelsesret eller reklamation. Såfremt du i stedet ønsker en kopi af din ordrebekræftelse tilsendt, bedes du kontakte vores kundeservice på kundeservice@gosko.dkeller tlf. 86 18 42 27.

1.1.4

Alle kontrakter indgåes på dansk.

1.2 Faktura

 

1.2.1

En elektronisk faktura i PDF format fremsendes pr. e-mail når din ordre afsendes fra vort lager.

 

2. Priser og betaling


2.1 Priser

2.1.1
Alle opgivne priser er inklusive moms og angives i danske kroner. Den gældende pris er den, som på dagen for bestillingen er angivet på hjemmesiden ud for den pågældende vare. Ved bestilling kan du se den samlede pris inklusive moms, afgifter og eventuelle fragtomkostninger.

2.2 Betaling
Ordrer kan betales på følgende måder:  

2.2.1 Betalingskort
Vi accepterer flg. kort:  

  • Dankort
  • VISA/Dankort
  • VISA
  • Mastercard

GO! anvender en betalings-gateway fra EPAY. Kommunikationen med denne betalingsløsning er testet af Nets og andre kortudstedere og kortindløsere. Alle kortdata sendes krypteret, så dine oplysninger er sikrede. Hvis vi ikke er i stand til at levere hele ordren, kan vi reducere din betaling til den nye ordretotal. Vi kan derimod ikke øge beløbet, såfremt du ønsker at tilføje en eller flere varelinjer. Hvis du betaler med betalingskort, trækkes beløbet først på din konto, når varen er afsendt. Det trukne beløb vil fremgå af din konto.

 

3. Levering

3.1 Leveringssted

3.1.1
Levering sker udelukkende til adresser i Danmark.

3.1.2
Vi leverer ikke til oversøiske og udenlandske modtageradresser (inkl. Grønland og Færøerne).


3.2 Leveringstid

3.2.1
Vi afsender normalt din vare samme eller næstfølgende hverdag, som vi sender en skriftlig ordrebekræftelse. Vi opkræver ikke betaling før varen afsendes fra vort lager.

Hvis din ordre indeholder bestillingsvarer, vil varerne dog først blive afsendt, når vi kan foretage en samlet levering, medmindre du har valgt dellevering og accepteret eventuel ekstra fragtomkostninger i forbindelse hermed.

Ordrer leveres normalt som postpakke via Post Danmark og kan følges i deres Track & Trace system. Forsendelsens nummer får du via din personlige ordrestatus på vores hjemmeside.

Du modtager desuden en e-mail med pakkens forsendelsesnummer, når vi afsender din ordre.

Du vil altid få omkostninger til fragt af den enkelte ordre oplyst, inden du afgiver bestilling.

3.2.2
Hvis leverancen bliver forsinket, underretter GO! dig snarest muligt herom pr. e-mail.

 

4. Risiko

4.1
Alle produkter og varer købt hos GO! forbliver GO!' ejendom indtil leveringstidspunktet. Det betyder, at risikoen for bortkomst og/eller beskadigelse påhviler GO! indtil leveringstidspunktet. Som leveringstidspunkt anses, når varer er leveret til dig.

Dog har du risikoen for returforsendelser, med mindre der er tale om hændelig undergang i fortrydelsesperioden, indtil GO! modtager varerne.

 

5. Fortrydelsesret

5.1 14-dages fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos GO!. Fristen regnes som udgangspunkt fra den dag, du har fået det købte eller den første levering i hænde.
For at kunne udnytte din fortrydelsesret skal varen returneres i væsentlig samme stand og mængde, som du modtog den.

Ved køb af produkter og varer hos GO! er den originale emballage altid en væsentlig del af varens værdi. Den originale emballage skal derfor altid sendes med retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt.

Købet kan fortrydes ved at nægte modtagelse af varen eller ved at sende varen retur til den angivne adresse (se mere under punkt 5.3). Udgifter til returnering indenfor fristen for fortrydelse afholdes af kunden.

5.2 Software eller lyd og billedoptagelser

5.2.1
Ved køb af software og/eller lyd- eller billedoptagelser, eller software gælder fortrydelsesretten kun så længe forseglingen ikke er brudt.


5.3 Returnering

Hvis du skal returnere en vare beder vi dig kontakte vores kundeservice center på tlf. 88 330 330 eller kundeservice@go.dk med angivelse af dit navn, kundenummer, ordrenummer og varenummer, som du ønsker at returnere. Du vil herefter få tilsendt et RMA nummer (returnummer) pr. mail, sammen med nærmere info vedr. adresse mv.

Send venligst ikke din vare retur uden RMA nummer!

Ønsker du dine penge retur, vil beløbet som udgangspunkt blive ført automatisk tilbage til det betalingskort, som du betalte ordren med oprindeligt. Alternativt vil vi kontakte dig og anmode om oplysninger om dit pengeinstitut. Vi skal i så fald bruge følgende oplysninger:

  • Bankens navn
  • Registreringsnummer (4 cifre)
  • Kontonummer (10 cifre)

Vi returnerer typisk beløbet til din konto 7-10 hverdage efter, at vi har modtaget varerne retur fra dig.

 

6. Reklamationsret, returnering mv.


6.1 To års reklamationsret på alle varer

6.1.1
Vil du påberåbe dig en mangel, skal du give os meddelelse herom inden for rimelig tid, efter, at du har opdaget manglen. I modsat fald fortaber du retten til at påberåbe dig manglen. Meddelelse givet inden to måneder efter, at du opdagede manglen, er altid rettidig. Har du ikke inden 2 år efter salgsgenstandens overgivelse til dig meddelt os, at du vil påberåbe dig en mangel, kan du ikke senere gøre den gældende, medmindre vi har påtaget os at indestå for genstanden i længere tid.

6.2 Returnering

Returnering af varer, som er behæftet med fejl eller mangler, herunder i forbindelse med reparationer eller omlevering, sker efter følgende procedure: Vi beder dig kontakte vores kundeservice center på tlf. 88 330 330 eller kundeservice@go.dk med angivelse af dit navn, kundenummer, ordrenummer og varenummer på den vare, som du ønsker at returnere.


6.3 Reparation og omlevering

6.3.1
Såfremt varen er behæftet med fejl eller mangler, og du har reklameret rettidigt, udbedrer vi sådanne fejl eller mangler inden for rimelig tid.

6.3.2
Hvis det viser sig ikke at være muligt eller vi ikke skønner det hensigtsmæssigt at reparere varen, påtager vi os i stedet at levere en ny fejlfri vare efter returnering af den mangelfulde vare. Vi refunderer dig desuden eventuelle dokumenterede udgifter forbundet med returneringen.

6.3.3
Hvis hverken reparation eller omlevering er mulig. refunderer vi i stedet købesummen, inklusive udgifter til returnering.

6.3.4
Bestemmelser i dette afsnit 6.3 træder ikke i stedet for dine øvrige rettigheder efter Købeloven, herunder retten til at kræve forholdsmæssigt afslag.

Returvarer bedes sendt til følgende adresse:

GO!

Jægergårdsgade 42B

8000 Aarhus C
NB: Returvarer må ikke sendes pr. postopkrævning eller efterkrav. Disse vil blive afvist.

7. Personoplysninger

7.1 Behandling af personoplysninger

Du kan læse vores politik for behandling af personoplysninger i vores betingelser for anvendelsen af hjemmesiden her.

 

8. Ansvar og ansvarsbegrænsning

8.1 Ansvarsbegrænsning

GO! kan i intet tilfælde gøres ansvarlig for indirekte tab eller følgeskader, herunder men ikke begrænset til driftstab, avancetab, krav fra tredjemand og/eller beskadigelse af data.

8.2 Produktansvar

GO! er ansvarlig for produktansvar i henhold til produktansvarsloven. Du er forpligtet til uden ugrundet ophold skriftligt at meddele GO!, såfremt der er opstået en produktansvarsskade, eller at der er fare for, at en sådan skade vil indtræde.

8.3 Force Majeure

Hvis der opstår en ekstraordinær situation, der er udenfor GO!'s kontrol, og som efter købeloven må anses som force majeure, bliver GO!' forpligtelser suspenderet i det tidsrum, den ekstraordinære situation varer. I en sådan ekstraordinær situation kan du opsige din endnu ikke opfyldte ordre med GO!, hvis situationen varer eller antages at ville vare længere end 60 dage. I så tilfælde er dit opsigelsesvarsel 14 dage.

GO! kan ikke holdes ansvarlig for hindringer der ligger uden for vores magt, eksempelvis produktionsforstyrrelser, strejke eller andre uforudsete hændelser. 

 

9. Andet

9.1 Forbehold for trykfejl mv.

9.1.1
Vi tager forbehold for trykfejl, leverandørernes prisforhøjelser, prisfejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte / udgåede varer, leveringssvigt fra vores leverandører og force majeure.

9.2 Dokumentation og vejledning

9.2.1
I det omfang der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, medfølger disse leverancen. Såfremt der ikke findes produktbeskrivelse og vejledning, hvor dette måtte forventes, fremgår dette af den konkrete produktinformation.

9.3 Ugyldighed

9.3.1
Hvis nogen del af disse betingelser skulle blive anset for retsstridige og ugyldige og dermed ikke kan håndhæves, påvirker dette ikke gyldigheden og håndhævelsen af den resterende del af betingelserne.

9.4 Lovvalg

9.4.1
Dit køb hos GO! er reguleret af dansk ret.
Websiden bruger cookies på lovlig vis. Ved at fortsætte på sitet accepterer du brugen af disse cookies. Læs mere om cookies her